جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
برگزاری مجمع عمومی مؤسس شرکت بیمه زندگی آگاه

برگزاری مجمع عمومی مؤسس شرکت بیمه زندگی آگاه

مجمع عمومی مؤسس شرکت بیمه زندگی آگاه در روز چهارشنبه مورخ 18 مرداد در هتل سیمرغ تهران برگزار می‌شود. بدین وسیله از کلیه مؤسسان و پذیره‌نویسان محترم «شرکت بیمه زندگی آگاه» (سهامی عام در شرف تأسیس) و یا نمایندگان قانونی ایشان دعوت می‌شود، در جلسه مجمع عمومی مؤسس شرکت که در ساعت 09:00 صبح در محل هتل سیمرغ به آدرس: تهران – خیابان ولیعصر- پایین تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته حضور پیدا کنند.

در این جلسه موارد زیر بررسی خواهد شد:

1) بررسی گزارش هیأت مؤسس از روند تأسیس شرکت و ارائه گزارش و تصویب هزینه‌های پیش از تأسیس،

2) احراز پذیره‌نویسی و تأدیه مبالغ کلیه سهام،

3) تصویب طرح اساسنامه شرکت،

4) انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره و تعیین حق حضور آن‌ها،

5) انتخاب حسابرس مستقل و بازرس اصلی و علی‌البدل شرکت و تعیین حق‌الزحمه آن‌ها،

6) انتخاب روزنامه کثیرالانتشار شرکت.

لازم به ذکر است گزارش هیأت مؤسس به شرح مندرج در بند یک دستور جلسه و نیز طرح اساسنامه از 13 مرداد در دبیرخانه تأسیس بیمه زندگی آگاه به نشانی : تهران – بلوار نلسون ماندلا(جردن) – بالاتر از میرداماد – بن بست پیروز – پلاک 13، آماده و در دسترس پذیره‌نویسان محترم است.

ضمناً این گزارش در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال) به نشانی www.codal.ir نیز قابل رویت است. مقتضی است مؤسسان و پذیره‌نویسان محترم، وکیل یا نمایندگان قانونی آن‌ها جهت دریافت برگه ورود به جلسه مجمع، از ساعت 09:00 صبح همان روز در محل برگزاری مجمع مراجعه نمایند.

شایان ذکر است همراه داشتن اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی (یا مدرک وکالت رسمی، وکالت عادی گواهی امضاء محضری) در مورد اشخاص حقیقی و آگهی تأسیس و آخرین تغییرات شرکت همراه با معرفی‌نامه و نمایندگی قانونی برای اشخاص حقوقی و مدارک مثبته برای سایر نمایندگان قانونی برای حضور در جلسه مجمع الزامی است.

براساس مقررات تأسیس مؤسسات بیمه غیردولتی و آیین‌نامه‌های مربوطه و نیز به موجب مفاد مندرج در ماده 29 اساسنامه پیشنهادی شرکت، صلاحیت نامزدهای عضویت در هیأت مدیره و مدیرعامل می‌بایستی قبلا به تأیید بیمه مرکزی ج.ا.ایران رسیده باشد.

نظرتان را درج کنید