جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نماد بزندگی چه زمانی بازگشایی می‌شود؟ | مصاحبه با دکتر سروناز درواری مدیرعامل بیمه زندگی آگاه

نماد بزندگی چه زمانی بازگشایی می‌شود؟ | مصاحبه با دکتر سروناز درواری مدیرعامل بیمه زندگی آگاه

دکتر سروناز درواری مدیرعامل بیمه زندگی آگاه در مصاحبه با رسانه تخصصی بازار سرمایه «آوای آگاه» از زمان بازگشایی نماد بیمه زندگی آگاه در فرابورس خبر داد.

در این مصاحبه دکتر درواری در پاسخ به سؤال خبرنگار آوای آگاه در خصوص زمان بازگشایی نماد بزندگی در فرابورس گفت: بیمه زندگی آگاه در تاریخ 27 اسفند 1402 در سازمان ثبت شرکت‌ها ثبت و اکنون در حال طی کردن روال قانونی برای گرفتن پروانه فعالیت از بیمه مرکزی است.

او در ادامه توضیح داد: بیمه مرکزی برای اعطای پروانه فعالیت، بازدیدی از زیرساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات، هسته بیمه‌گری و نرم‌افزار حسابداری شرکت انجام داده و در حال اخذ مجوز این محصولات هستیم. امید داریم که با تلاش همکاران تا پیش از تیر ماه 1403 پروانه فعالیت را از بیمه مرکزی دریافت نماییم. پس از دریافت پروانه و طی نمودن الزامات قانونی سازمان بورس و اوراق بهادار، نماد بزندگی ظرف چند ماه از تاریخ شروع فعالیت بازگشایی خواهد شد.

دکتر درواری در خصوص زمان فعالیت قانونی شرکت نیز توضیح داد: طبق قانون بر اساس پروانه فعالیتی که بیمه مرکزی به شرکت بیمه اعطا می‌نماید مجوز فعالیت رسمی در حوزه بیمه‌‍گری به شرکت اعطا می‌شود. همچنین با توجه به زیرساخت‌هایی که در حال آماده‌سازی هستند، در صورت دریافت پروانه به یاری خدا از مرداد ماه فعالیت رسمی شرکت در حوزه صدور بیمه‌های زندگی آغاز خواهد شد.

او در پایان اظهار کرد: امید و تلاش داریم همه مراحل به درستی، طبق برنامه ریزی شرکت و با در نظر داشتن الزامات و مراحل قانونی طی شود.

نظرتان را درج کنید