جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مجمع عمومی مؤسسین بیمه زندگی آگاه برگزار شد

مجمع عمومی مؤسسین بیمه زندگی آگاه برگزار شد

صبح امروز، مورخ ۱۸ مرداد، مجمع عمومی مؤسسین بیمه زندگی آگاه با حضور مدیران کارگزاری آگاه و نمایندگان بیمه مرکزی و بورس برگزار شد.

در ابتدا، این جلسه طبق قوانین مصوب با به حد نصاب رسیدن حضور سهامداران به صورت رسمی آغاز شد. این جلسه با حضور بهروز ابراهیمی بنیان گذار کارگزاری آگاه، کامران جلالیان نماینده بیمه مرکزی، آقای آخوند زاده و خانم داور نماینده سازمان بورس، عباس اسپید، علی مسعودی، مجید تقی لو و نادر جامی برگزار شد.

 

براساس این گزارش در ابتدای جلسه نماینده هیات موسس، مجید تقی لو، به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن اشاره به اهداف و چشم انداز تاسیس بیمه زندگی آگاه در خصوص مراحل تاسیس شرکت توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه جلسه با معرفی هیات رییسه و اعلام رسمیت مجمع توسط رییس، ابتدا گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای تاسیس این شرکت از جمله ارایه طرح به بیمه مرکزی، اقدام به اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار و فعالیت‌های مربوط به ثبت قانونی شرکت توسط قاسم دارابی، رییس مجمع، ارائه شد.

 

 

در پایان تمامی دستورات جلسه اعلام شده در آگهی رسمی با رای سهامداران به تصویب رسید. از جمله این مصوبات می‌توان به تصویب طرح اساسنامه شرکت، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و همچنین روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت اشاره نمود که تمامی این مصوبات با اعلام رییس مجمع و تایید آن توسط اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

طبق این گزارش اعضای اصلی هیات مدیره بیمه زندگی آگاه با اکثریت آرا عباس اسپید، هاشم برزگر، بهرام باهر، محمد امیری و محمدرضا ضیا ظریفی انتخاب شدند. همچنین با توجه به آرای کسب شده، آقایان پوریا منظم کیا، ارشاد آخوند دزفولی، محمدرضا سرمدی و امید قربانی رز به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

در پایان مقرر شد، اکچوئر رسمی پس از استقرار اعضای هیات مدیره و آغاز جلسات آن توسط این اعضا مشخص و اعلام شود.

 

2 دیدگاه ها

  1. مجید

    سلام سهام شرکت کی بازگشایی میشه؟

    پاسخ
    • بیمه زندگی آگاه

      دوست عزیز سلام، وقت شما بخیر
      درصورت بازگشایی نماد شرکت در فرابورس، از طریق سایت رسمی شرکت اعلام خواهد شد. خواهشمند است از طریق همین سایت پیگیری بفرمایید باتشکر

      پاسخ

نظرتان را درج کنید