جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
میخوام برای نوه هام بیمه عمر بخرم!

میخوام برای نوه هام بیمه عمر بخرم!

یکی از پر ارزش ترین نقش ها در زندگی، نقش پدربزرگ و مادربزرگ هاست. پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بیشتر مشتاقند نوه‌هایشان را با انواع اسباب‌بازی‌ها و لباس‌ها خوشحال کنند، درصورتی که می‌توانند نقش مهمی در آرامش ذهن و مسائل مالی در طول زندگیِ آنها داشته باشند. بنابراین خرید بیمه عمر برای نوه ها می‌تواند یکی از مهمترین کارهایی باشد که می‌توان برای آن‌ها انجام داد.

بیمه های تمام عمر و سرمایه گذاری

بیمه تمام عمر نوعی بیمه عمرِ دائمی است که بصورت مادام العمر از افراد محافظت می کند و تا هر زمانی که حق بیمه پرداخت شود، بیمه نامه ادامه دارد. بیمه‌نامه‌های تمام عمر دارای صندوق پس‌انداز هستند که در طول زمان ایجاد می‌شود. به خاطر وجود همین صندوق پس انداز است که این بیمه نامه گزینه مناسبی برای خرید بیمه نامه عمر برای نوه‌ها به حساب می‌آید. در مورد بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری نیز شرایط مشابهی وجود دارد. با توجه به اینکه در این بیمه نامه‌ها صندوق پس انداز تشکیل می‌شود، بنابراین از این نظر خرید بیمه عمر برای نوه‌ها، قابل اتکا برای داشتن یک پس انداز مناسب برای آینده نوه‌ها به حساب می‌آید.

بیمه عمر برای نوه و نقش آن در آینده کودکان

قوانین خرید بیمه عمر از طرف پدربزرگ ها و مادربزرگ ها

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها واجد شرایط خرید بیمه عمر برای نوه‌های خود هستند. در این حالت بیمه نامه به نام «نوه» خریده می‌شود و پس از رسیدن به سن بلوغ، «نوه» صاحب بیمه نامه می‌شود. این واجد شرایط بودن ممکن است از نظر شرکت‌های بیمه مختلف متفاوت باشد، اما اکثر آن‌ها به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها اجازه می‌دهند حتی بدون اجازه والدین، بیمه عمر بخرند.

اطمینان خاطر از خرید بیمه عمر

بیمه نامه عمر خریداری شده، تضمین می‌کند که اگر کودک ازکارافتاده یا بعداً در آینده به بیماری مزمن مبتلا شود، پوشش‌های این بیمه نامه قابل استفاده خواهد بود. این درحالی است که خرید بیمه نامه با وجود چنین شرایطی احتمالاً در آینده غیرممکن باشد و درصورت وجود سوابق پزشکی کودک، خرید بیمه نامه برای آن‌ها دشوار خواهد بود. از طرفی حق بیمه عمر برای کودکان کم سن و سال پایین است. همچنین کودک ممکن است بدون نیاز به ارائه معاینه پزشکی، تحت پوشش بیمه قرار گیرد. بنابر مواردی که ذکر شده، خرید بیمه نامه از کودکی کلید تأمین آرامش خاطر خانواده‌هاست.

چطور نوه های خود را بیمه کنیم

مزایای مالی بیمه عمر برای نوه

همانطور که در بالا اشاره شد، بیمه نامه‌های دارای صندوق سرمایه‌گذاری (بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری و تمام عمر)، آینده مالی کودکان را برای رفع برخی از نیازهای مالی آینده مثل هزینه تحصیل تضمین می‌کند. همچنین در طول مدتی که بیمه نامه در جریان است می‌توان از مزایای مالی آن از جمله دریافت وام برای مصارف مختلف استفاده کرد.

شرایط دیگر بیمه عمر برای نوه ها

قبل از خرید بیمه عمر برای نوه‌های خود، باید ملاحظات بیشتری را در نظر داشته و مورد ارزیابی قرار دهید. ابتدا تحقیق کنید که آیا رضایت والدین در شرکت بیمه‌ای که از آن بیمه نامه را خریداری می‌کنید مورد نیاز است یا خیر. در مرحله بعد، باید حق بیمه‌ها و همچنین پوشش‌های بیمه نامه را با دقت بررسی کنید. در نهایت می‌توانید از سودهای واریز شده سال‌های قبل روی اندوخته بیمه نامه‌ها مطلع شوید. همچنین سایر هزینه‌های مرتبط با بیمه نامه را به دقت بررسی کنید.

نقش بیمه عمر برای نوه ها در زندگی آینده شان

پیام نهایی، عشق است

پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها عشق و حمایت بی‌قید و شرطی را به نوه‌های خود ارائه می‌دهند که اصلاً قابل مقایسه نیست. شکی نیست که این یک پیوند فوق العاده منحصر به فرد و خاص با نوه‌هاست. تعجب‌آور نیست که شما به عنوان پدربزرگ و مادربزرگ بخواهید به نوه خود آرامش خاطر و تأمین مالی را نیز هدیه دهید. حال خرید بیمه عمر برای نوه شما این کار را انجام می‌دهد. اگر شما هم چنین عشقی را تجربه کرده‌اید، پس بیایید به این پیشنهاد جالب و مفید فکر کنید و تا زمان دارید، برای خرید بیمه نامه عمر اقدام کنید.

نظرتان را درج کنید